Tähtis on püüelda oma unistuste poole!

Thursday, January 20, 2011

Loomadest hoolimine

Eilses (19.01.2011) Reporteris (Kanal2) oli lugu, kus üks vald hakkas trahvima inimesi, kes toitsid ja hooldasid maja ees elavaid kasse. Ma ei saanud sellest loost aru, sest kas tõesti on vallategelastel nii igav, et pole muud teha, kui hakata heasüdamlikke inimesi trahvima!? osadele inimestele ei meeldinud, et loomadest hoolitakse,majaesine pidi olema prügi ja prahti täis, kassid teevad pahandusi jne jne. Tgelikult oli olukord hoopis teine - ühe rõdu alla oli pandud kassidele ilus sööginõu ja pesake. Ja tulemus - inimesed saavad inimlikkuse eest karistada. Kus me ometi elame!!!!?????  Ma saan aru, kui vald oleks aidanud neile loomadele uue koha/kodu otsida, aga ei!!!! Ja siis jääb veel vallaametnikul õigust ülegi, öeldes, et kui looma juba toidad, siis järelikult on ta sinu oma ja vii ta endale koju. NO JAH!!!! Mina toidan ka metskitsi, võõraid kasse, linde, siile jne. Ma siis hakkan neid vaikselt kinni püüdma ja endale tuppa tooma, kitsaks läheb, aga mis teha.....
Sellele vallale tahaks ma aga öelda - Olge inimlikud ja tundke rõõmu sellest, et teie vallas elavad niivõrd head ja südamlikud inimesed, kes hoolivad loomadest. Tühistage need trahvid, paluge neilt inimestelt vabandust ja aidake neil leida loomadele uued kodud!!!!!
Häbi neile inimestele, kes valda kaebama läksid!!!!
Olgem inimlikud ja hooligem üksteisest ja loomadest, sest nemad pole milleski süüdi!!!!!!

No comments: