Tähtis on püüelda oma unistuste poole!

Monday, December 13, 2010

Olen olemas

Tere,
Tahtsin teile teada anda, et ma pole kuhugi kadunud, vaatamata sellele, et uusi tooteid pole lisanud. Praegu mul lihtsalt päevasel ajal väga palju tegemist - lund tuleb pidevalt rookida, siis tuli lastele lasteaia näituse jaoks mingid eksponaadid valmis teha ja nüüd siis kolmapäevaks tuleb neile lasteaeda erinevaid küpsetisi teha.
Kuigi mingit jõulude tuju ega tunnet pole, tuleb siiski sellega juba laste pärast tegeleda - seega siis need asjad ka.
Olen ikka teinud uusi ehteid ja teen ka edaspidi, aga pilte pole siia veel üles pannud. Püüan sellel nädalal seda teha.
Seniks aga olge teie tublimad kui mina ja võtke minuga ikka ühendust, avaldage oma soove ja arvamusi, eritellimusi ning mõtteid minu tegemiste ja toimetamiste kohta. See on minu jaoks väga oluline.

Olge ikka tublid ja terved!!!!

No comments: