Tähtis on püüelda oma unistuste poole!

Tuesday, December 14, 2010

Kits

Eile õhtul, kuskil kella 15.45 paiku, oli mul üks väga tore hetk. Vaatan mina toa aknast välja ja mulle vaatab vastu üks noor kitsepoiss. See oli nii tore, et ma ei suutnud muud teha, kui paigal seista ja teda vaadata ning tema seisis paigal ja vaatas mind. Muidugi selle peale ma ei tulnud, et oleks fotoka toonud ja temast pilti teinud. Alles õhtul, kui mu mees koju tuli ja ma talle sellest rääkisin, siis ta küsis, et kas ma ikka pilti tegin. NOH - EI TEINUD!  :,(
Sellist kogemust pole mul varem olnud, et toa aknast kitseke sisse  vaatab. Ta ei kartnud üldse, oli väga rahulik. Näitasin kitse ka oma aastasele tütrele, kes oli kitse nägemisest väga elevil!
Kui kits oli oma vaatamised vaadanud, keeras ta otsa ringi ja läks rahulikult oma söögikohta sööma.

No comments: