Tähtis on püüelda oma unistuste poole!

Tuesday, October 12, 2010

Siilid on ühed vahvad tegelased ja minu õnneks on mul neid aias kohe väga väga palju, nüüd hakkavad nad küll vaikselt talveunne jääma, aga ringi näeb neid siblamas hommikust õhtuni. Suvel oli üheks toredaks tegevuseks õhtuti murule istuda ja vaikselt jälgida nende liikumist, käike, tegemisi jne. Küll oli suuri, väikeseid, keskmisi. Siile tuli mulle aed kõikvõimalikest kohtadest, ilmakaartest jne. Siilidele on mul välja pandud mitu toidukaussi ja joogitopsi, mida tuleb päevas mitu korda täita, sest nii omad kui ka võõrad kassid käivad ka sealt söömas.
Googeldasin infot siilide kohta ja lehe "Loomad" all saate seda ka lugeda. Mina isiklikult sain palju uut ja huvitavat teada. Samuti lisan ka paar pilti, mis ma mõni päev tagasi enda aias tegin. Kvaliteet pole just parim, aga kuna pildid tehtud mobiiliga ja võimalikult lähedalt, olles ise nii kõver, kui veel andis, siis tuleb leppida sellega, mis välja tuli.

No comments: