Tähtis on püüelda oma unistuste poole!

Friday, October 12, 2018

Kaua eemal

Tere taas,
Olen olnud pikalt enda blogist eemal. See ei tähenda seda, et ma üldse millegagi tegelenud pole, otse vastupidi. Lihtsalt millegipärast mõtlesin, et jätan oma blogi tegemise katki ja jätkan vaid facebook ja instagrami lainel. Kuid mulle suudeti selgeks teha, et peaksin ikka naasma ka blogi juurde.
Ma ei hakka kõiki 2 aasta pilte siia üles panema, neid saate näha minu Katrina käsitöö FB lehelt.
Lisaks on mul ka instagrami käsitöö konto ning kokkamise konto.

Edaspidi luban siis siia ka hakata infot lisama ja pikemalt kirjutama, kuidas midagi valmib ning mis tuli hästi välja/ mis läks veidi nihu.

Teile aga soovin päikest ja soojust südamesse! Hoidke, hoolige ja armastage! Olge tähelepanelikud enda ümber olevate inimeste suhtes! 💕

No comments: