Tähtis on püüelda oma unistuste poole!

Friday, January 18, 2013

Uus leht

Lisasin täna enda blogile uue lehe - MINU LUULETUSED. Sinna kirjutan tasapisi üles kõik need luuletused, mis ma ise valmis olen kirjutanud.
Olin küll enda arvutisse valmis teinud lausa pisikese raamatu - MINU VÄIKE LUULEKOGU, aga kahjuks kustutati see arvuti remondi käigus ära.
Olin kurb ja kartsin, et enam ma ei leiagi neid üles, aga õnneks leidsin pika otsimise peale mustandid. Nüüd ma siis taastan neid ja kirjutan siia ka. Kel huvi, see võib neid lugeda. Väga väga on oodatud aga Teie tagasiside nende luuletuste kohta. Võite jätte siia blogisse kommentaari või siis kirjutage mulle orusaluk@gmail.com.
Ah jaa, ootan üldse väga Teiepoolseid tagasisidet enda tegemiste/tööde kohta. See aitab mul edasi liikuda ja ennast parandada/täiendada.
Tänan Teid!

No comments: