Tähtis on püüelda oma unistuste poole!

Tuesday, November 2, 2010

An Idea / Üks väike mõte

I have just had a brilliant idea (at least I think so J). As you already know, I adore animals and kids and I’d like to help as many of them as I possibly can. There for I’ve decided to donate money from selling my handywork. I would donate money of every fifth product I’ve sold. I would let all of you know how much money I made by selling the product and which charity I donated the money to. I would keep donating anyway, but with your help I could do so much more. If you have any more suggestions, please do not hesitate to contact me on my email address: orusaluk@gmail.com

Olen endale valinud juba neli kiisukest, kelle veebiperemees ma olen - Helios, Isis, Apelsin ja Juta. Kuid loomad vajavad palju rohkem abi, kui mina neile hetkel anda suudan. Seega tuli mul üks mõte - hakkan oma käsitööga neid loomi toetama. Iga viienda müüdud asja summa annetan ma ühele lemmikule. Eks vaatan kuidas asi minema hakkab. Loomulikult ei loobu ma ka niisama neile raha annetamast - loomad ju vajavad süüa, arstiabi jne.
Samuti olen ma teinud erinevaid annetusi (Lastehaigla, Sünnitusmaja jne.) läbi Swedbank "Armastan aidata" kaudu ja sooviksin ka seda jätkata, müües oma käsitöö.
Kindlasti hakkan ma siin enda tegemistest aru andma. Kirjutan, mis ma maha müüsin, mis summaga ning milline loom selle endale sai.
Kui aga keegi suudab ja tahab mind minu tegemistes abistada ja suunata, siis jään väga ootama Teie kõigi ettepanekuid. Kirjutage mulle - orusaluk@gmail.com
Jätkan ehete tegemisega, kudumisega, õmblemisega jne jne.

No comments: